Overslaan en naar de inhoud gaan

Personalisatie vraagt te veel tijd van gebruikers

Informatie filteren is een belangrijke en tijdrovende bezigheid voor elke consument. Internet biedt een overvloed aan nieuws, sport, humor, reizen, reclame, de laatste mode, producten, diensten. Tussen alle schreeuwende koppen probeert de gebruiker informatie te vinden die voldoet aan zijn wensen. Geen wonder dat grote en gerenommeerde bedrijven vele miljoenen, tijd en moeite steken in personalisatiemogelijkheden op hun internetsites en applicaties, zoals pc’s, pda’s en mobiele telefoons.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Hoe persoonlijker en gerichter de informatie, hoe dankbaarder en loyaler de gebruiker.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in