Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesforce.com ontpopt zich als ‘PaaS’-evangelist

SaaS-leverancier Salesforce.com heeft de pioniersfase voorgoed achter zich gelaten. De naam is vrijwel synoniem geworden met online CRM, maar het bedrijf gaat er inmiddels vanuit dat zijn klanten en andere bedrijven zich niet tot CRM zullen beperken. Dat was duidelijk ook de boodschap van CEO Marc Benioff op de eerste Dreamforce in Europa vorige week, de gebruikersbijeenkomst waar in de Verenigde Staten eind dit jaar al tienduizend mensen verwacht worden.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

“Het is tijd dat we een nieuwe industrie creëren”, aldus Benioff.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in