Overslaan en naar de inhoud gaan

Service manager moet leren communiceren

"ICT service managers moeten zich er beter van bewust worden dat ze hun communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden goed moeten ontwikkelen. Ik wil niet zeggen dat het er nou heel slecht mee is gesteld. Maar goede ‘zachte vaardigheden’ vormen een belangrijke randvoorwaarde om ICT meer bij ‘de business’ te laten betrekken", stelt Leo van Selm, voorzitter van de Beroepsgroep ICT Service Management. De beroepsgroep organiseert woensdag aanstaande onder het motto ‘De zweep erover!
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in