Overslaan en naar de inhoud gaan

SLA’s: elke kleur is goed....

Het Deventer Ziekenhuis levert IT-dienstverlening tegen kostprijs aan zijn strategische partners in de regio. Huisartsen, apothekers en verpleeghuizen kunnen intekenen op een dienstverleningspakket dat is beschreven in service level agreements (SLA’s). “Binnen randvoorwaarden kunnen klanten het niveau van onze IT-diensten bepalen”, zegt Ko Takema, hoofd sector ICT van het ziekenhuis.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Strevend naar synergievoordelen gelden die randvoorwaarden onder meer de infrastructuur van Novell en NT, netwerksoftware van Citrix, maar ook het gebruik van standaard kantoorautomatiseringssoftware.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in