Overslaan en naar de inhoud gaan

Spelenderwijs leren werkt ook bij beheer

De computer van universitair docent X is kapot. Hij belt met de helpdesk die zijn computer komt halen. ‘Over zes weken krijg je hem weer terug’, meldt de IT-medewerker. ‘Zes weken?!’, roept X verbijsterd. ‘Enig idee wat ik voor mijn werk doe en waar ik die computer voor nodig heb?’ "Heel herkenbaar", grinnikt Assaf Dori, "maar veel mensen hebben geen idee hoe ingewikkeld het is om een grote IT-afdeling te runnen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

" Dori is IT-architect in het IT Service Management-team bij Shell en neemt deel aan een door HP ontwikkelde ITSM/ITIL-training.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in