Overslaan en naar de inhoud gaan

Telindus implementeert multiservicenetwerk bij afvalverzamelaar

Of de klanten van SITA nogal divers zijn? Volgens Hilko Batterink heeft de afvalverzamelaar te maken met zowel de winkel om de hoek als met een grote multinational. Batterink is Manager Informatie Management & Technologie bij SITA. Het contact met de klant is belangrijk. De manier waarop dat contact verliep, kon veel beter afgehandeld worden. In de praktijk bleken klanten die overleg wilden met een specifieke afdeling met een andere afdeling doorverbonden te worden.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Batterink: "Zo’n klant werd in het verleden wel eens gevraagd om dan maar zelf het goede nummer te bellen. Dat was klantonvriendelijk."

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in