Overslaan en naar de inhoud gaan

TNT maakt omslag naar value added services

„Vroeger waren we een bedrijf met een standaard productportfolio. De kern was dat je aangeboden zendingen snel en betrouwbaar van A naar B kon transpor teren. Dat is nog steeds de basis van het bedrijf, maar klanten gaan wel steeds meer eisen stellen. In de oplossingen die wij aanbieden, kan het palet heel breed worden, zowel wat de fysieke oplossingen betreft als bij de value added services eromheen.”
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in