Overslaan en naar de inhoud gaan

Veel te veel varianten access control

Leveranciers hebben het niet gemakkelijk. Of je nu wasmiddelen verkoopt of auto’s, vroeg of laat komt het moment dat de mensen uitgekeken zijn op je product. En dan moet je iets nieuws verzinnen om de verkopen weer een beetje op te krikken. Omdat het ontwikkelen van een heel nieuw product erg prijzig kan zijn, is het vaak een beter idee om een oud product een beetje op te frissen of gewoon van een nieuw etiket te voorzien.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Autofabrikanten weten dat het aanpassen van de lampenkasten niet veel kost en een auto toch een heel ander aanzien kan geven. Zo’n facelift geeft dan weer een – zij het tijdelijke – impuls aan de verkopen. Wasmiddelenfabrikanten kunnen hun product simpelweg voorzien van een andere verpakking, met ergens op een prominente plaats de kreet ‘Vernieuwd!’ of ‘Verbeterde formule!’.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in