Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrije val in webranking

Tijdens de borrel bij de livegang werden mooie woorden gewijd aan de soepele implementatie van het nieuwe contentmanagementsysteem (CMS) en die waanzinnige nieuwe website. Gebruiksgemak stond voorop. Voor redactie en bezoekers. Eindelijk zijn er dan goede webstatistieken gekomen. En een vleugje social media ... een topproject!
Maar een paar maanden later wordt het stiller. Steeds meer webpagina’s ‘verdwijnen’ uit de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Het aantal bezoekers en het bereiken van vooraf gestelde doelen valt tegen: een betere site, maar slechter gevonden, wat gaat er mis?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in