Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Zakenvrouw 2007’ leerde van ICT-sector hoe het niet moet_

Het wemelt in ondernemersland van de adviseurs. Voor managementvraagstukken, voor automatisering, voor subsidieverkrijging, voor werving & selectie, voor mediacontacten en voor marketing. Maar heeft u ooit gehoord van ‘salesconsultants’? Waarschijnlijk niet, want er zijn er - afgezien van een groeiend leger eenpitters die elders overbodig werden en nu met de moed der wanhoop ‘voor zichzelf’ zijn begonnen - in Nederland hooguit een stuk of vijf.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

En dat is eigenlijk vreemd, want voor heel veel - misschien wel de meeste - organisaties geldt dat er belangrijk te winnen valt op de effectiviteit en de efficiëntie van de verkooporganisatie. Dat zegt Ursula Rozemeijer.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in