Overslaan en naar de inhoud gaan

Storing bij Essent verholpen

Kabelbedrijf Essent heeft, na een week ploeteren, eindelijk de storing bij @ Home kunnen oplossen. De storing is nu verholpen en vrijwel alle getroffen klanten zijn weer on line. Vandaag ontvangen de abonnees een bericht over een restitutieregeling, zo meldt Essent.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Bij het toekennen van de restitutie worden de algemene voorwaarden van @Home ruim geïnterpreteerd. Getroffen abonnees kunnen via een speciaal formulier op de portal van @Home (www.home.nl) hun restitutiemelding doen. De enkele klanten die nog niet online zijn, krijgen het advies om al hun appartuur uit en weer aan te zetten. Mocht de verbinding dan nog niet tot stand worden gerbacht, dan is een telefoontje naar de helpdesk van Essent aangeraden. (Richard Keijzer)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in