Overslaan en naar de inhoud gaan

Storing bij zakelijk internetbankieren ING voorbij

Zakelijke klanten die wilden internetbankieren bij ING met behulp van gebruikersnaam en wachtwoord kregen te horen dat dit niet mogelijk was. In de loop van maandag meldde de bank dat de dienst ‘beperkt beschikbaar’ was en afgelopen nacht zou de storing helemaal zijn verholpen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

“Afgelopen weekend vonden er onderhoudswerkzaamheden plaats die helaas niet volgens de planning zijn verlopen. Onze specialisten hebben met man en macht gewerkt aan het oplossen van het probleem”, aldus woordvoerder Daan Heijbroek. Volgens hem ging het om een intern probleem en lag de schuld niet bij een externe leverancier.

“We vinden het bijzonder vervelend voor onze klanten en bieden onze excuses aan voor het ongemak.” De storing trof overigens alleen klanten die inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Naar schatting zijn dit er zo’n 200.000. Mensen die gebruikmaken van de calculator om in te loggen, konden wel gewoon internetbankieren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in