Overslaan en naar de inhoud gaan

Wederom storing bij internetbankieren Postbank

De internetbankierensite van de Postbank is maandag weer getroffen door een storing. Op de site konden klanten geen bij- en afschrijvingsoverzichten raadplegen. De saldo-informatie en andere functies van de site werkten wel. De storing ontstond rond 10.30 uur en was rond 14.20 uur deels verholpen, aldus een woordvoerster van de bank.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Klanten kunnen weer hun bij- en afschrijvingsoverzichten raadplegen, maar bepaalde transacties bij pin- en betaalautomaten staan dubbel op het overzicht. "Het lijkt alsof de betaling dubbel is afgeboekt, maar dat is niet juist. Het saldo is correct", verzekert de zegsvrouw. De bank krijgt veel telefoontjes over de dubbele afboekingen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in