Overslaan en naar de inhoud gaan

Europa maakt inhaalslag met CRM

Van de Europese bedrijven heeft 67 procent de afgelopen twee jaar een initiatief ontwikkeld op het vlak van customer relations management (CRM). Daarmee is Europa de Verenigde Staten dicht genaderd. In Amerika heeft 74 procent van de bedrijven de afgelopen twee jaar iets gedaan op het vlak van CRM. Dat blijkt uit onderzoeken van Cap Gemini Ernst & Young.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Dat 'iets' kan in het kader van dit onderzoek betrekking hebben op zeer uiteenlopende activiteiten, van concrete projecten om de organisatie en de automatisering aan te passen tot en met het ontwikkelen en vastleggen van een visie op de omgang met klanten op managementniveau.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in