Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Veel toeters en bellen zijn weggegooid geld’

De meeste voor consumenten bedoelde software heeft nog steeds te kampen met kinderziektes. De ‘usability’ wordt in beperkte mate achteraf getest en aangepast. Er is echter niet alleen qua bruikbaarheid nog een lange weg te gaan, ook de aansluiting op het business-proces is een probleem. De oorzaak ligt vaak in het ontwerpproces zelf. Want wie heeft het voor het zeggen? De klant, de vormgever, de psycholoog, de interactie-ontwerper of de programmeur?
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Het volgende voorbeeld is recentelijk voorgevallen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in