Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikanen hoeven geen tv op hun mobieltje

De belangstelling voor audio- en videodiensten via de mobiele telefoon is bij Amerikaanse mobiele bellers niet al te groot, blijkt uit onderzoek van Royal Bank of Canada's Capital Markets onder duizend personen. Driekwart van de ondervraagden geeft aan geen belangstelling te hebben voor video, terwijl 69 procent zich niet kan voorstellen dat hij of zij muziek gaat beluisteren via zijn mobieltje.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Advertenties ontvangen via de mobiele telefoon is voor veel ondervraagden een schrikbeeld. Meer dan de helft meent zelfs dat verspreiden van advertentieboodschappen via mobieltjes verboden moet worden. 43 Procent zou niet ingaan op een aanbod voor een goedkoper abonnement in ruil voor toestemming om advertentieboodschappen te ontvangen, hoewel de ondervraagden zeggen bij de aanschaf van een mobieltje vooral op de prijs te letten.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in