Overslaan en naar de inhoud gaan

Een computer moet je kunnen voelen

Apple’s iPod is razend populair aan het worden. Dat is niet alleen omdat dit interactieve systeem door de kekke vormgeving en eenvoudige bediening nauwelijks meer als een computer wordt herkend, maar omdat het bedrijf een aantal verbindingen dwars door de media en systemen heeft gemaakt.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Dus niet alleen de ‘lekkere’ hardware, maar ook de iTunes-software voor de computer om de inhoud van de jukebox te organiseren, de Airport Express die het mogelijk maakt de muziek draadloos door het hele huis of kantoor te streamen, én een website voor het tegen betaling downloaden van muziek. Het succes van de uiteindelijke ‘experience’ komt dus door de gelaagde aard van het product, het cross-media-aspect.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in