Overslaan en naar de inhoud gaan

Meeste klachten bij ombudsman over internet- en telecombedrijven

De Stichting De Ombudsman heeft vorig jaar ruim 12.000 klachten binnengekregen. Die gingen vooral over de internet- en telecombranche. Volgens het jaarverslag dat vandaag verscheen, regende het klachten over falende techniek, slecht werkende helpdesks en niet nagekomen beloftes. Het totale aantal klachten was lager dan in 2005, maar over internet en telecombedrijven steeg het aantal met 20 procent.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

(anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in