Overslaan en naar de inhoud gaan

NBC investeert in internet

Het Amerikaanse mediabedrijf NBC Universal heeft zijn positie in de internetsector versterkt met de overname van iVillage, dat een netwerk van websites voor vrouwen exploiteert. NBC betaalt daarvoor 600 miljoen dollar (500 miljoen euro).
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

NBC liet maandag weten dat het zijn vrouwelijke tv-kijkers meer denkt te kunnen bieden met iVillage. Adverteerders zouden daar ook baat bij hebben. Het mediabedrijf, eigendom van het conglomeraat General Electric, volgt onder meer News Corp, dat vorig najaar de buidel trok voor MySpace.com. (anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in