Apple worstelt met MobileMe
Afgezien daarvan blijkt de beloofde 'push e-mail' niet echt 'push' te zijn. Aangesloten pc's en Mac controleren niet vaker dan eens per kwartier of er nieuwe berichten zijn. De problemen volgen na de aanvankelijke technische problemen die Apple bij de introductie van MobileMe had. Die problemen zijn grotendeels opgelost en daarvoor heeft Apple excuses en een korting op het abonnementsgeld van jaarlijks 99 dollar aangeboden.
MobileMe biedt onder meer naadloze synchronisatie tussen Mac, pc, iPhone en het online MobileMe-account van e-mail, agenda's en contacten. Testers als Walt Mossberg van de Wall Street Journal en David Pogue van de New York Times zien wel wat in MobileMe, maar maken zich druk om de technische problemen en vooral om de manier waarop Apple daarmee omgaat. Apple is nauwelijks bereikbaar voor klagers en geeft ook aan de pers 'geen commentaar'. Pogue: "Voor een bedrijf met een zo briljante marketing, is het raar dat het absoluut geen kaas heeft gegeten van crisismanagement."
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee