Overslaan en naar de inhoud gaan

Centric rolt plannen tot 2015 uit

Basisregistraties, e-dienstverlening, services, koppelvlakken, open standaarden en webtechnologie zijn kernelementen in de operatie. Bestaande taakspecifieke backoffice-applicaties maken geleidelijk plaats voor services (gegevens en functionaliteit), die zich voor meerdere processen laten aanroepen. Centric-directeur Karim Henkens noemt als voorbeeld één generieke ‘debiteurenservice’, waar nu meerdere applicaties elk een eigen debiteurengedeelte kennen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in