Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM heeft belang bij florerende consumentenelektronica

Diversificatie is de enige oplossing voor de amechtige sector van de consumentenelektronica. Maar daar is moed voor nodig. De moed om zich branchevreemd te profileren. Dat is althans de mening van George Bailey, de man die bij IBM Business Consulting Services verantwoordelijk voor de afdeling Electronics Industry. Want als veruit de grootste leverancier van IT rekent IBM nagenoeg elke fabrikant van consumentenelectronica tot zijn afnemers.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

En gaat het die afnemers goed, dan profiteert IBM daar ook van. Vandaar dat Bailey zich graag uitlaat over wat zijn afnemers volgens hem zouden moeten doen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in