Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten boos over tarieven Microsoft

De problemen met de software worden door Microsoft aangeduid met de term ’incident’. Daarmee bedoelt men een ’enkele supportkwestie en de redelijk te verwachten inspanningen die nodig zijn om deze op te lossen’.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

„Let wel, het gaat om gebruiksproblemen. Fouten in de software worden gratis hersteld, al zijn het er honderd”, zegt Bert Felix, hoofd product support services van Microsoft Nederland. Diverse gebruikers is de nieuwe maatregel in het verkeerde keelgat geschoten. Zij balen, dat ze plotseling 110 gulden moeten betalen voor het oplossen van een problemen. „Outlook Express heeft wel een spellingscontrole, maar die werkt alleen als je ook Word hebt. Bij Netscape, kun je de spelling controleren zonder welk ander pakket ook”, zegt gebruiker P. Hihof.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in