Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN: bereikbaarheid blijft slecht

Ruim de helft van de Nederlandse bedrijven was vorig jaar slecht bereikbaar. In deze situatie is in 2000 geen verbetering gekomen in vergelijking met het voorgaande jaar. Positieve uitschieter is de zakelijke dienstverlening, terwijl de gezondheidszorg relatief slecht scoort. Dat blijkt uit onderzoek van KPN.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in