Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft meer op de consumentenmarkt

Microsoft gaat zich meer concentreren op de consumentenmarkt. Bestuursvoorzitter Bill Gates van de softwarefabrikant deed deze mededeling volgens de Financial Times gisteren tijdens de Consumer Electronics Show in Las Vegas.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Microsoft profileert zich in de consumentenmarkt met producten als het Windows XP-besturingssysteem, de internetaanbieder MSN, Pocket PC-zakcomputertechnologie en de spelcomputer Xbox. Microsoft denkt, volgens oprichter Gates, in de consumentenmarkt te kunnen profiteren van recente ontwikkelingen op het gebied van breedband, draadloze internettoegang, XML en de conversie van analoog naar digitaal door diverse media. (svm)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in