Overslaan en naar de inhoud gaan

Motorola paait grote merken voor mobiel spel

In alle stilte zette de Europese divisie van Motorola een netwerk op voor de productie en distributie van mobiel vermaak waarmee de telefoonproducent de consument ‘warm’ wil maken voor mobiele datadiensten. Twintig Europese telecomaanbieders sloten inmiddels een contract met het Amerikaanse bedrijf om vanaf de zomer spellen als Trivial Pursuit, Zobmondo en Who wants to be a millionaire aan hun GSM- abonnees aan te bieden.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Ook contracteerde Motorola de Europese voetbalorganisatie UEFA om spelletjes te kunnen maken rond de competitie en de spelers.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in