Overslaan en naar de inhoud gaan

SAP maakt partnerkanaal belangrijker

Het onderscheid tussen di-recte verkoop door SAP en de deals die door SAP-partners worden gesloten, zal voortaan op een heel andere manier worden gemaakt, stelt Michael Schmitt, bij SAP verantwoordelijk voor de MKB-verkoop in Centraal Europa. "Tot dusver hanteerden we steeds een lijn van ongeveer 130 miljoen euro omzet. Zat een bedrijf daaronder, dan was het een klant voor het kanaal, anders voor SAP.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

" Die denkbeeldige lijn gaat nu omhoog, met name als het gaat om branches waarin SAP zichzelf minder sterk acht en om de middelgrote bedrijven die nog geen SAP-klant zijn.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in