Overslaan en naar de inhoud gaan

Yahoo kampt met tekort aan advertenties

– Yahoo ziet geen verbetering optreden in de markt voor online-advertenties. Topman Terry Semel ziet dan ook geen reden zijn eerdere sombere prognose voor de advertentie-inkomsten van zijn internetbedrijf voor de rest van het jaar bij te stellen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

“De advertentiemarkt is slecht en wordt alleen maar slechter”, zo zei Semel tegenover het persbureau Reuters. Yahoo wil zich voor zijn inkomsten minder afhankelijk maken van advertentie-inkomsten. Het internetbedrijf vestigt zijn hoop op marketingdiensten en het aanbod van breedbandinternet. (svm) Zie onze eerdere berichtgeving:Yahoo presteert iets beter dan verwacht - 12 juli 2001

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in