Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple boet in op klanttevredenheid

In de personal-computersectie van de American Customer Satisfaction Index (ASCI) kwam Apple deze week opnieuw als aanvoerder uit de bus. Voor het 11e jaar in successie. Niets bijzonders dus? Toch wel: het tevredenheidspercentage zakte met drie procentpunten, van 87 naar 84 procent.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Kleine troost is wellicht dat ook de nummers 2 en 3, Hewlett-Packard en Dell, aan consumentenwaardering inleverden. Maar 'de meute' (alles anders dan Apple, HP, Dell, Toshiba of Acer) won maar liefst 8 procent aan tevredenheid. Met andere woorden: de kloof tussen A-merk en B-merk wordt smaller. En dat zou de bezitters van Apple-aandelen toch aan het denken moeten zetten.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in