Overslaan en naar de inhoud gaan

'Bedrijven lijden miljardenschade door spam'

Bedrijven en providers zijn wereldwijd op jaarbasis bijna 12 miljard dollar kwijt aan het verwerken en tegengaan van spam-berichten. Dit blijkt uit onderzoek van Ferris Research. Amerikaanse bedrijven verliezen 8,9 miljard dollar per jaar door spam, terwijl hun Europese collega's op jaarbasis 2,5 miljard dollar kwijt zijn. Daarbovenop komt nog 500 miljoen dollar als schadepost voor de providers in Europa en de VS.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in