Overslaan en naar de inhoud gaan

Spam kost NTT Docomo miljoenen

NTT Docomo trekt 8,2 miljoen dollar uit om ongewenste e-mail op mobiele telefoons te bestrijden. Het bedrijf zegt dat circa 85 procent van de 950 miljoen berichten die het dagelijks verwerkt, zijn bestemming niet kan bereiken omdat het adres niet deugt. Die berichten moeten weer teruggestuurd en dat verkeer belast de infrastructuur enorm.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in