QuaRijn medewerkers werken flexibeler en intuïtiever met de nieuwe werkplek van PQR
Verregaande digitale transformatie ziet Stichting QuaRijn als noodzakelijk om toekomstige uitdagingen in de ouderenzorg het hoofd te bieden. Technologie en innovatie worden hierbij steeds belangrijker. Met trots delen we mee dat PQR als partner van QuaRijn de nieuwe werkplek, inclusief adoptie, gaat verzorgen. In samenwerking met a&m Impact realiseert PQR ook een sociaal intranet voor QuaRijn.
Digitaal is de norm
Digitaal is de norm om beter met elkaar te werken en de klant centraal te stellen. Hierdoor wordt de real-time samenwerking tussen zorgverleners mogelijk en de cliëntenzorg naadlozer. PQR helpt om de regie-organisatie van QuaRijn op een gestandaardiseerde en pragmatische manier verder vorm te geven.
Met de nieuwe werkplek van PQR werken alle QuaRijn medewerkers flexibeler en intuïtiever. Hierdoor zijn zij zo min mogelijk tijd kwijt aan “techniek” en werken zij met meer plezier aan kwalitatief goede en efficiënte zorg.
Makkelijker, sneller en leuker
Rogier van Noordenburg, Manager I&A QuaRijn: “Na een zorgvuldig selectietraject heeft QuaRijn gekozen voor PQR als partner voor de ontwikkeling en het beheer van onze nieuwe digitale werkplek. De oplossing van PQR maakt het mogelijk om op een geheel nieuwe manier samen te werken: makkelijker, sneller en leuker. Het sluit daarmee naadloos aan op de behoeften van onze collega’s en onze strategische koers. Ik heb er het volste vertrouwen in dat wij hier samen met PQR een groot succes van gaan maken.” Vind hier meer informatie over de Moderne Zorgwerkplek van PQR.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee