Overslaan en naar de inhoud gaan

Adobe verbetert meetbaarheid advertenties

De bedoeling is, om nieuwe inzichten te bieden in de mediaconsumptie van digitale doelgroepen. Het wordt mogelijk om de consumptie van video- en advertentiemateriaal op een consistente manier en cross-device te meten.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Beter inzicht

Dit biedt inzicht in het kijkgedrag zodat mediaplanning en -inkoop kan worden verbeterd. Als partner maakt comScore binnen haar cross media audience en advertising product suites gebruik van de nieuwe Adobe gecertificeerde metrics. Het Adobe Cloud Platform is de plaats waar de meetgegevens worden opgeslagen en voor de verwerking wordt mede gebruik gemaakt van Adobe Analytics.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in