Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf zet iBeacon in om klant beter te leren kennen

Volgens de nieuwssite Emerce.nl worden in het Rotterdams filiaal van het warenhuis aan de Coolsingel 140 Bluetooth-bakens geplaatst. Ze worden onder meer opgesteld bij kassa's en zijn bedoeld om klanten die zich daarvoor aanmelden, beter te leren kennen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De digitale radiobakens zullen daartoe communiceren met de Bijenkorf-app. Het project is in die zin een uitbreiding op het al bestaande klantenkaartprogramma dat de marketeers van het warenhuis ook al inzicht geeft in de persoonlijke voorkeuren van specifieke klanten.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in