Overslaan en naar de inhoud gaan

Zakelijk beslissen krijgt sociale component

Vaak grijpen mensen naar de telefoon of een sociaal netwerk om de medebeslissers te bereiken. Als dat gelukt is, moeten die anderen nog de relevante informatie onder ogen krijgen, bijvoorbeeld door ze een pdf of een e-mail te sturen. “We zien dat de pakketten voor business intelligence niet echt gebouwd zijn voor die sociale component van het beslisproces. De software richt zich op één gebruiker en ondersteunt hem of haar zo goed mogelijk”, zegt Van der Horst.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in