Overslaan en naar de inhoud gaan

Aardgasservice werkt efficiënter met WOM

Aardgasservice Noord (ASN) heeft de Work Order Managementoplossing van OutSystems in gebruik genomen. Hiermee integreert de Eneco-dochter de diensten rond installatie en onderhoud van warmwaterapparatuur en HR-ketels bij 250.000 klanten. De WOM-oplossing verbindt afdelingssystemen en maakt de informatie centraal toegankelijk. Monteurs ontvangen serviceaanvragen op een pda terwijl ze onderweg zijn.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Daarnaast scannen de monteurs met hun pda de barcodes van producten die vervangen zijn en aangevuld dienen te worden. Door de integratie van ASN’s bestelsysteem met de Work Order Managementoplossing wordt de order direct bij de leverancier geplaatst. Dat moet een tijdswinst tot 75 procent opleveren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in