Overslaan en naar de inhoud gaan

Architectuur is mensenwerk

Helaas komen we het in de praktijk nog bij veel organisaties tegen: inhoudelijk uitstekende architectuurproducten die de organisatie niet gebruikt. Ondanks het feit dat deze producten een grote investering vertegenwoordigen, liggen ze te verstoffen in de kast. Ze zijn niet ‘geland’ in de organisatie, in de vergetelheid geraakt. En dat is niet alleen zonde voor de organisatie, maar ook frustrerend voor de architecten.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Hoe kan een architect ervoor zorgen dat de architectuurproducten niet alleen inhoudelijk goed zijn maar ook effectief worden ingezet in de organisatie en echt toegevoegde waarde leveren?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in