Overslaan en naar de inhoud gaan

Bescheiden Broadvision ziet nu kansen in MKB

Broadvision is een mooi voorbeeld van hoe softwarebedrijven zich aanpassen aan de economische situatie, de hypes en de tijdgeest. Begin 1999, tijdens de hoogtijdagen van de dotcom-boom, was het nog een ‘leverancier van one-to-one Internet-toepassingen voor relatiemanagement over organisatie- en marktstructuren heen.’ Vervolgens werd het bedrijf bijna synoniem met de term ‘e-commerce-software’. Nu positioneert het bedrijf zich weer als leverancier van ‘enterprise business portals’.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in