Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale revolutie moet vooral niet over technologie gaan

Afgelopen week werd in Las Vegas de Consumer Electronics Show (CES) gehouden. Naast presentaties van de traditionele aanbieders op dit speelveld, zoals Philips, Sony en Hitachi, deden vooral ICT spelers van zich spreken. Middels gelikte shows met bekende artiesten trachtten traditionele ICT-aanbieders als Microsoft, HP en Intel zich in de kijker te spelen. Kern van de strategie van deze ‘nieuwkomers’ is dat ze ook naar de huiskamer willen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in