Overslaan en naar de inhoud gaan

Efficiëntie vereist centrale opslag klantgegevens

Nu de CRM-hype langzaamaan wegebt, dient zich een nieuwe ontwikkeling aan die grote consequenties heeft voor de applicatie-infrastructuur van bedrijven, namelijk ‘customer data integration’ (CDI). Invoering van klantgerichte bedrijfsvoering en de eisen om te voldoen aan diverse wetgeving vereisen centrale opslag en distributie van klantgegevens. Een centrale klantendatabase beschikt over een 360-graden klantbeeld en inzicht in het risicoprofiel van de klant.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in