Overslaan en naar de inhoud gaan

EZ claimt succes ICT-campagne

Zo’n 68 procent van het Nederlands bedrijfsleven beschikt nu over een eigen Internetverbinding tegen 55 procent vorig jaar. Elf procent zegt plannen te koesteren om het komend jaar een aansluiting nemen. „Dat succes komt niet volledig voor rekening van de overheidscampagne ’Nederland gaat digitaal’”, zei Jorritsma woensdag op een bijeenkomst van Syntens in Utrecht. „Maar de campagne heeft wel een positieve bijdrage geleverd.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

” Zo kent 70 procent van de ondernemers de slogan van de actie die tot doel heeft het hele Nederlandse bedrijfsleven ’online’ te krijgen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in