Overslaan en naar de inhoud gaan

Het nieuwe werken

In tijden van recessie is er behoefte aan een hoger rendement per werknemer. Veel organisaties denken dit te bereiken door middel van implementatie van ‘het nieuwe werken’. Twee instrumenten die daarbij gebruikt kunnen worden, zijn social networking en wiki’s (wikipedia).
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De penetratie van deze instrumenten in de verschillende sectoren vertoont nog een grote spreiding. De verdeling over verschillende grootteklasses is wat gelijkmatiger. Een uitschieter vormen bedrijven met 500 tot 1000 medewerkers, waar 61 procent gebruikmaakt van sociale netwerken, en een even groot percentage van wiki’s.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in