Overslaan en naar de inhoud gaan

Hogere kwaliteit belangrijker dan kostenreductie

IT-servicemanagement richt zich niet zozeer meer op een verlaging van de kosten, maar op een verbetering van de kwaliteit van producten en diensten. Dat blijkt uit onderzoek van ITSMF Nederland, dat deze week werd gepresenteerd tijdens het jaarcongres van de vereniging. Het onderzoek werd uitgevoerd onder 171 business-, IT- en servicemanagers.
Uit het onderzoek blijkt dat sprake is van een flink toegenomen kwaliteitsbesef.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in