Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Iedereen moet weten dat MVO in ons DNA zit’

De criticasters in ons bedrijf vonden het allemaal niet nodig”, vertelt Leontine Vreeke, de zeer energieke MVO-manager bij Oracle. “Het leverde immers niet direct winst op. Get real, zeiden ze. Maar nu is iedereen er inmiddels van overtuigd dat maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijke toegevoegde waarde voor het bedrijf is. Niet alleen financieel, maar ook wat betreft de wereld waarin je opereert.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Ons doel is nu in onze sector leidend te zijn op de gebieden people, planet, profit. Iedereen moet ruiken, voelen en weten dat MVO in ons DNA zit. Maar ook: het is business-as-usual.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in