Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-expert cruciaal voor musea

Internet en web 2.0-toepassingen hebben een grote impact op de museale sector. Dit is zichtbaar in de vele publicaties over nieuwe kansen om meer dan twintig leuke dingen met 2.0-toepassingen te doen. Musea hebben ook hoge verwachtingen van het effect van social media voor marketing. Zo moeten meer bezoekers de weg naar het museum vinden en moet er een blijvende verbinding ontstaan. Dit zijn echter in hoge mate ontwikkelingen die zich aan de buitenkant van de museale organisatie afspelen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Onopgemerkt blijft echter dat zich in het museale bedrijf en in het vakgebied van de museale IT-professional een aardverschuiving voltrekt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in