Overslaan en naar de inhoud gaan

Managed services bij VoIP

Ook voor managed services op dit terrein is kostenbeheersing de belangrijkste reden om gebruik te (gaan) maken van managed services. Vooral bij kleinere bedrijven weegt het kostenaspect zwaar.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De grotere vestigingen maken vooral gebruik van managed services omdat het niet de corebusiness van de organisatie is of omdat men altijd wil kunnen beschikken over de laatste technologie. Bedrijven in de sectoren overheid, onderwijs en zakelijke dienstverlening noemen voornamelijk het ontbreken van voldoende eigen personeel om het zelf te doen. Binnen de gezondheidszorg is het ontbreken van de juiste kennis om het zelf te doen de belangrijkste reden voor het (gepland) gebruik van managed services. De sectoren overheid en zakelijke dienstverlening noemen gemak als belangrijkste reden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in