Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Management is de meest menselijke kant van IT’

SDLqIk vind IT-management erg interessant, omdat het de meest menselijke kant is van ICT. IT-management en servicemanagement gaan voor tachtig procent over mensen, organisatie en cultuur en voor twintig procent over techniek.” Droog is geen onbekende in het vakgebied van IT- en servicemanagement. Hij was mede-oprichter van de Beroepsgroep ICT Service Management en is sinds 2005 bestuurslid van het ITSMF.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in