Overslaan en naar de inhoud gaan

nlTree scoort matig in enquête

Uit een Nipo-onderzoek onder 566 scholen in het basis-(PO) en voortgezet onderwijs(VO) naar de beleving van de dienstverlening van nlTree blijkt dat vooral de communicatie naar de scholen en de afhandeling van storingen en klachten door veel scholen als onvoldoende wordt ervaren. Ruim 60 procent van de scholen heeft het afgelopen jaar te maken gehad met storingen. Bij één op vijf bleven de storingen zich herhalen of konden ze niet worden opgelost.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in