Overslaan en naar de inhoud gaan

Online-helpdesk verhoogt productiviteit

Met het nieuwe klantenservice- en supportpakket van eGain Communications kunnen medewerkers met zestien klanten tegelijkertijd chatten en page-pushing-sessies houden via één browserscherm.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Het modulaire eGain Live Web 5.0 richt zich daarmee op de markt voor externe technische ondersteuning en interne helpdesks. De leverancier claimt dat bij gebruik van het pakket het aantal telefonische verzoeken op termijn aanzienlijk afneemt. De software is tevens in staat om de desktop van de gebruiker met problemen te delen. Daartoe moet de gebruiker in problemen een applet downloaden, waarbij hij zelf kan aangeven welke toegang een helpdeskmedewerker op het systeem krijgt. Het pakket bestaat uit vier onderdelen: eGain Live voor real time chat, eGain Interact dat co-browsing mogelijk maakt, eGain Control voor het stellen van diagnoses en eGain Meeting waarmee online-bijeenkomsten en -trainingen opgezet kunnen worden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in