Overslaan en naar de inhoud gaan

Sluikreclame

Ooit keken televisiekijkers verbaasd, geamuseerd of nieuwsgierig naar al die diensten en producten die hen in reclamespotjes werden aangeboden. Inmiddels - we weten het allemaal uit eigen ervaring - worden reclameboodschappen massaal weggezapt. De nieuwste cijfers dateren van het begin van dit jaar, toen de Bond van Adverteerders het onderzoek ‘Schokkend nieuws voor de buis’ presenteerde.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Zestig procent zapt meteen weg, zo blijkt, en de veertig procent die blijft kijkt niet of nauwelijks naar de reclame.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in